מסלול טיול של 2 משפחות עם ילדים בזלצבורג

הגענו עם טיסה של אל-על לנמל התעופה של מינכן ומשם נסענו לפלכאו

מקומות הלינה

ישנו 5 לילות בצימר בעיירה פלכאו, ולאחר מכן המשכנו לאיטליה

נחתנו במינכן בתחילת אוקטובר בשעת בוקר. טיסה של אל על עברה בנעימים.
האוטו חיכה לנו ויצאנו לדרך, הזמנו צימר בפלכאו אך מאחר והגענו בבוקר ולא רצינו לנסוע ישר לצימר עברנו באאוטלט במינכן. בדיעבד זה היה מיותר כי היה קר ולא מצאנו שם מציאות.

פרות בחווה חקלאית בפלכאו

נסענו לפלכאו. הדרך הייתה ארוכה. הגענו לחווה עצומה
, חשוך אז לא נהנו מיופי המקום. בעלת המקום קיבלה את פנינו ולקחה אותה לבית שלנו. צימר חמוד. ענה על הדרישות שלנו.

לאחר מנוחת לילה קמנו רעננים לירוק בעיניים ונוף עוצר נשימה. נסענו למפלי קריימל. מפלים עוצרי נשימה, טיפוס לא קשה מידי ונוף יפה בדרך.

ביום השני נסענו למערת הקרח אייסריזנוולט. הטיפוס ארוך, הרבה יותר ממה שמפורט בספרים. במערה קר מאוד אז רצוי להביא מעיל וכובע וכפפות. מטפסים המון – סה"כ 300 מדרגות. חוויה נחמדה.

ביום השלישי נסענו לארמון הלבורן וטיול בעיר זלצבורג. היה יום נעים ומהנה. הילדים די השתעממו בביקור בארמון. ציפו לחוויה יותר מרגשת בעקבות הסרט "צלילי המוסיקה".

היום הרביעי הוקדש לטיול בצל אם זה ואח"כ בפארק מים מקורה לילדים. היה יום גשום אז זה התאים לכולם.

היום החמישי התחיל במגלשות הרים בפלכאו. אטרקציה שכל המשפחה נהנית ממנה.
העברנו שם חצי יום ולא הספיק לנו. חזרנו לצימר, לארוז ולהתארגן כי ביום שלמחרת יצאנו לדרך לאיטליה.
ואלו היו 5 הימים שלנו באוסטריה.

צימרים בפלכאו

התוכן הנ"ל נכתב ואושר לפרסום באדיבות המטיילים עצמם מתוך רצון לשתף את חוויותיהם מאוסטריה ולעזור לאחרים. סביר שנפלו טעויות ו/או שהדברים שנחוו אינם נכונים עוד, ועל הקורא לבדוק אותם לפני השימוש בהם. אין לכותב או לבעלי האתר אחריות  כלשהי לנכונות התוכן או לתוצאות השימוש בו. השימוש במידע מהווה הסכמה לתנאי השימוש של האתר.
רוצים לשתף את הגולשים בטיפים והמלצות משלכם? לחצו כאן…

טיול נעים!
Would love your thoughts, please comment.x